Regulamin

Regulamin

Regulamin Sklepu Internetowego – badshop.pl

 I. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, sposób świadczenia usług drogą elektroniczną i sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem Sklepu Internetowego badshop.pl.
  2. Sklep prowadzi BAD ONLINE TRADING spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Dzierżoniowie, ul. Ignacego Krasickiego 41/7, 58-200 Dzierżoniów, zarejestrowana przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, nr KRS: 0000798214, NIP: 8822133091, REGON: 384078562 o kapitale zakładowym w wysokości: 5000,00 zł, zwana dalej Pośrednikiem.
  3. Kontakt z Pośrednikiem odbywa się poprzez:
    1. adres poczty elektronicznej: sklep@badshop.pl,
    2. formularz zgłoszeniowy dostępny pod adresem: http://badshop.pl/contact-us/.
  4. Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dostępny w witrynie internetowej badshop.pl, w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.
  5. Pośrednik informuje, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z zagrożeniem po stronie każdego użytkownika sieci Internet, polegającym na możliwości wprowadzenia do systemu teleinformatycznego Klienta szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione. By uniknąć ryzyka wystąpienia zagrożeń w/w Klient powinien stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują ich wystąpienie, a w szczególności programy antywirusowe i zaporę sieciową typu firewall.

II. Definicje

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

  1. Dni robocze – są to dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
  2. Klient – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu Internetowego lub korzysta z innych Usług dostępnych w Sklepie Internetowym;
  3. Pośrednik – BAD ONLINE TRADING sp. z o.o.
  4. Sklep – serwis internetowy badshop.pl.
  5. Sprzedawca – zagraniczny podmiot, który posiada siedzibę w kraju trzecim, z którego pochodzi Towar. Pełna lista sprzedawców dostępna TUTAJ
  6. Usługa pośrednictwa – usługa polegająca na zawieraniu przez Pośrednika umowy sprzedaży z zagranicznym Sprzedawcą w imieniu i na rzecz Klienta.
  7. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
  8. Konto – przydzielona danemu Klientowi część Sklepu Internetowego, za pomocą którego Klient może dokonywać określonych działań w ramach Sklepu Internetowego;
  9. Konsument – Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego;
  10. Przedsiębiorca – Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43[1] Kodeksu cywilnego;
  11. Regulamin – niniejszy dokument;
  12. Towar – produkt prezentowany w Sklepie Internetowym, którego opis jest dostępny przy każdym z prezentowanych produktów;
  13. Umowa sprzedaży – Umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem w imieniu i na rzecz którego działa Pośrednik;
  14. Usługi – usługi świadczone przez Pośrednika na rzecz Klientów drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.);
  15. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, Nr 827);
  16. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
  17. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.

III. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego

  1. Korzystanie ze Sklepu Internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych:
    1. komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu,
    2. dostęp do poczty elektronicznej,
    3. przeglądarka internetowa Internet Explorer w wersji 11 lub nowszej, Firefox w wersji 28.0 lub nowszej, Chrome w wersji 32 lub nowszej, Opera w wersji 12.17 lub nowszej, Safari w wersji 1.1. lub nowszej,
    4. włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
  2. Korzystanie ze Sklepu Internetowego oznacza każdą czynność Klienta, która prowadzi do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi w Sklepie.
  3. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
    1. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
    2. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń,
    3. niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu Internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam),
    4. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Pośrednika,
    5. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu Internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego,
    6. korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.

IV. Usługi

  1. Usługa prowadzenia Konta w Sklepie Internetowym dostępna jest po dokonaniu rejestracji. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego, udostępnianego na jednej ze stron Sklepu Internetowego. Umowa o świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie Internetowym zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Klienta żądania usunięcia Konta lub skorzystania z przycisku „Usuń Konto”.
  2. Klient ma możliwość otrzymywania od Pośrednika informacji handlowych w formie wiadomości przesyłanych na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej (usługa Newsletter). W tym celu należy podać prawidłowy adres poczty elektronicznej lub aktywować odpowiednie pole w formularzu rejestracyjnym lub formularzu Zamówienia. Klient w każdym czasie może odwołać zgodę na przesyłanie informacji handlowych. Umowa o świadczenie usługi Newsletter zawierana jest na czas nieoznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Klienta żądania usunięcia jego adresu e-mail z subskrypcji Newslettera lub wypisania się za pomocą linku znajdującego się w treści wiadomości wysłanej w ramach usługi Newsletter.
  3. Klient ma możliwość wysyłania za pomocą formularza kontaktowego wiadomości do Pośrednika. Umowa o świadczenie usługi polegającej na udostępnianiu interaktywnego formularza umożliwiającego Klientom kontakt z Pośrednikiem jest zawierana na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą wysłania przez Klienta zapytania.
  4. Klient ma możliwość zamieszczania w Sklepie Internetowym indywidualnych i subiektywnych wypowiedzi odnoszących się m.in. do Towaru czy przebiegu transakcji. Klient dodając wypowiedzi oświadcza, że posiada wszelkie prawa do tych treści, a w szczególności autorskie prawa majątkowe, prawa pokrewne oraz prawa własności przemysłowej. Umowa o świadczenie usługi polegającej na zamieszczaniu opinii o Towarach w Sklepie Internetowym zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą dodania opinii.
  5. Wypowiedzi powinny być zredagowane w sposób przejrzysty i zrozumiały, nadto nie mogą naruszać obowiązujących przepisów prawa w tym praw podmiotów trzecich – w szczególności nie mogą mieć charakteru zniesławiającego, naruszać dóbr osobistych lub stanowić czynu nieuczciwej konkurencji. Zamieszczone wypowiedzi są rozpowszechniane na stronach internetowych Sklepu Internetowego.
  6. Poprzez zamieszczenie wypowiedzi Klient wyraża zgodę na nieodpłatne korzystanie z tej wypowiedzi oraz jej publikowanie przez Sprzedawcę, a także dokonywanie opracowań utworów w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 1994 nr 24 poz. 83).
  7. Pośrednik ma prawo do organizowania okazjonalnych konkursów i promocji, których warunki każdorazowo zostaną podane na stronach internetowych Sklepu. Promocje w Sklepie Internetowym nie podlegają łączeniu, o ile Regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
  8. W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu, Pośrednik po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń, z wyznaczeniem stosownego terminu, może rozwiązać umowę o świadczenie Usług z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia.

V. Usługa Pośrednictwa

  1. Pośrednik prezentuje na stronach internetowych Sklepu, informacje o Towarach, których zakupu może dokonać w imieniu i na rzecz Klienta, stanowiące ofertę Usługi pośrednictwa w zakresie zawarcia Umowy sprzedaży przez Pośrednika w imieniu i na rzecz Klienta.
  2. Umowa o świadczenie Usługi pośrednictwa zostaje zawarta na czas określony – do momentu zawarcia przez Pośrednika Umowy sprzedaży ze Sprzedawcą w imieniu i na rzeczy Klienta.
  3. Pośrednik przyjmuje od Klienta Zamówienie oraz płatność i zawiera w jego imieniu i na jego rzecz Umowę sprzedaży w zakresie wybranych przez Klienta Towarów, dokonuje płatności ich ceny oraz kosztów dostawy jak również zleca Sprzedawcy dokonanie dostawy Towaru do Klienta (dalej jako Usługa pośrednictwa).
  4. Cena Towaru, o której mowa w ppkt. 3 nie obejmuje cła oraz podatku VAT od importu należnego zgodnie z obowiązującymi przepisami od konkretnego Towaru.
  5. Z uwagi na fakt, że prezentowane w Sklepie Internetowym Towary pochodzą z całego świata, Pośrednik realizuje swoje usługi w celu umożliwienia Klientom dokonania bezpiecznych oraz zgodnych z przepisami polskiego prawa zakupów, a także gwarantuje przyznanie Klientowi uprawnień jakie na podstawie tych przepisów przysługują mu od Sprzedawcy tj.
  6. Pośrednik realizuje w imieniu i na rzecz Klienta uprawnienia związane z odstąpieniem od Umowy sprzedaży, w tym przyjmuje od Klienta oświadczenie o odstąpieniu od Umowy, wskazuje Klientowi adres Sprzedawcy, na który Klient powinien dokonać zwrotu Towaru, dokonuje rozliczeń finansowych.
  7. Pośrednik realizuje w imieniu i na rzecz Klienta uprawnienia związane z roszczeniami wynikającymi z rękojmi za wady produktu.
  8. Pośrednik udziela Klientowi wszelkich niezbędnych informacji w celu realizacji uprawnień o których mowa w pkt. 4 lit. a i b.

VI. Umowa sprzedaży

  1. Klient składa Zamówienia za pośrednictwem formularza Zamówienia dostępnego na stronie Sklepu internetowego.
  2. W momencie otrzymania przez Pośrednika odpowiedzi na ofertę od Klienta, zawarta zostaje umowa świadczenia Usługi pośrednictwa w zakresie zakupu Towarów będących przedmiotem Zamówienia przez Pośrednika w imieniu i na rzecz Klienta. Z chwilą zawarcia umowy świadczenia Usługi pośrednictwa Klient  udziela Pośrednikowi pełnomocnictwa do zawarcia Umowy sprzedaży w zakresie Towarów objętych Zamówieniem w imieniu i na rzecz Klienta.
  3. Pośrednik dostarcza Klientowi dowód zakupu przesyłając fakturę drogą elektroniczną na adres e-mail Klienta po zgłoszeniu przez niego żądania jej wystawienia.
  4. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.

VII. Dostawa

  1. Dostawa Towarów jest ograniczona do wszystkich krajów Unii Europejskiej oraz jest realizowana na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
  2. Dostawa Towarów jest realizowana bezpośrednio przez Sprzedawcę, jednak Pośrednik przyjmuje na siebie odpowiedzialność w przypadku niedostarczenia Towaru przez Sprzedawcę w ciągu 60 Dni roboczych.
  3. Pośrednik informuje, że zamówienia złożone między 24 stycznia, a 25 lutego mogą mieć wydłużony okres dostawy, maksymalnie do 90 dni roboczych liczonych od dnia wysłania zamówienia.
  4. Paczki wysyłane są z krajów spoza Unii Europejskiej bezpośrednio przez Sprzedawcę. Klient występuje w roli importera i to na nim spoczywają wszelkie obowiązki podatkowe oraz celne związane z dokonaniem importu Towaru.
  5. BAD ONLINE TRADING spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Dzierżoniowie, przy ul. Ignacego Krasickiego 41/7, NIP: 8822133091, REGON: 384078562, KRS: 0000798214, pełni rolę Pośrednika i współpracuje ze Sprzedawcami posiadającymi centra logistyczne zlokalizowane w Chinach. W związku z tym produkty zamówione przez Klienta mogą być wysyłane w osobnych przesyłkach, jeśli pochodzą od różnych Sprzedawców.
  6. Dostawa Towarów odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego.
  7. Pośrednik na stronach internetowych Sklepu w opisie Towaru informuje Klienta o liczbie Dni roboczych potrzebnych do realizacji Zamówienia i jego dostawy, a także o wysokości opłat za dostawę Towaru.
  8. Jeżeli dla Towarów objętych Zamówieniem przewidziano różny okres realizacji, dla całego Zamówienia obowiązuje okres najdłuższy spośród przewidzianych.
  9. Brak doręczenia paczki powinien zostać zgłoszony przez Klienta w terminie nie dłuższym niż 100 dni od daty jej nadania.

VIII. Ceny i metody płatności

  1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i nie zawierają cła oraz podatku VAT od importu.
  2. Klient może wybrać następujące metody płatności:
    1. przelew bankowy na rachunek bankowy Pośrednika (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Pośrednika potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia);
    2. płatność elektroniczna (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Pośrednika potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Pośrednika informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia).
  3. Pośrednik na stronach internetowych Sklepu informuje Klienta o terminie w jakim jest on zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Pośrednik po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od umowy o świadczenie Usługi pośrednictwa na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.
  4. Fakturę obejmującą należność za wykonaną Usługę pośrednictwa Klient otrzymuje w formie elektronicznej, na podany przez Klienta adres e-mail lub na życzenie Klienta dokument ten może zostać przesłany w formie papierowej pocztą.

IX. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy

  1. Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od Umowy sprzedaży lub Umowy świadczenia Usługi pośrednictwa bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia dostarczenia Towaru, a w przypadku Usługi pośrednictwa – od dnia zawarcia umowy
  2. W celu skorzystania z prawa do odstąpienia, Klient może:
    – złożyć Pośrednikowi stosowne oświadczenie drogą elektroniczną przy użyciu dostępnego na stronie formularza zwrotu,
    – lub przesłać własnoręcznie przygotowane oświadczenie drogą mailową bądź pisemną.

    Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

  3. Po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu, Pośrednik potwierdzi Klientowi jego przyjęcie oraz wskaże prawidłowy adres Sprzedawcy, na który Klient powinien odesłać Towar.
  4. Klient zobowiązany jest odesłać Towar bezpośrednio do Sprzedawcy nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu. W celu usprawnienia procedury zwrotu, Klient może przekazać Pośrednikowi potwierdzenie nadania przesyłki.
  5. Pośrednik zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności  niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od:
    otrzymania przez Pośrednika dowodu nadania przesyłki zwrotnej,
    lub zwrotnego otrzymania Towaru przez Sprzedawcę.
  6. W przypadku braku dostarczenia dowodu nadania, zwrot płatności następuje dopiero po otrzymaniu Towaru przez Sprzedawcę.
  7. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu tego samego sposobu, jakim dokonano zapłaty, chyba że Klient wyrazi zgodę na inny, nieobciążający go kosztami sposób zwrotu.
  8. W przypadku, gdy Klient wybrał droższą metodę dostawy niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez Pośrednika, zwrotowi podlega wyłącznie koszt standardowej wysyłki.
  9. Pośrednik może wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania Towaru lub dowodu jego odesłania.
  10. W przypadku zwrotu Towaru, Klient jest zobowiązany do odesłania produktów oddzielnie do każdego Sprzedawcy, od którego dokonał zakupu za pośrednictwem Pośrednika.
  11. Klient ponosi bezpośrednie koszty odesłania Towaru do Sprzedawcy, w tym także koszty przesyłki zagranicznej (np. do Chin).
  12. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadkach wskazanych w art. 38 Ustawy o prawach konsumenta, w szczególności w odniesieniu do:
    – świadczenia usług w pełni wykonanych za zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia,
    – towarów wyprodukowanych według specyfikacji Konsumenta,
    – produktów o krótkim terminie przydatności lub dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu nie można zwrócić z uwagi na ochronę zdrowia,
    – dostarczania treści cyfrowych niemających postaci materialnej po uzyskaniu zgody Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia.
  13. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy, uważa się ją za niezawartą, a strony obowiązane są do zwrotu wzajemnych świadczeń niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

X. Reklamacje dotyczące Towarów z tytułu rękojmi

  1. Dostarczony Klientowi towar powinien być wolny od wad.
  2. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.
  3. W celu zagwarantowania Klientowi realizacji jego uprawnień wynikających z przepisów obowiązującego prawa, Pośrednik, przyjmuje od Klienta zgłoszenia reklamacyjne oraz dokonuje stosownych rozliczeń.
  4. W celu realizacji reklamacji, wynikających z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy przed odesłaniem paczki skontrować się poprzez adres email sklep@badshop.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.
  5. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar Pośrednikowi, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 4.
  6. Pośrednik zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
  7. W przypadku braków w reklamacji Pośrednik może wezwać Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

XI. Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

  1. Klient może zgłaszać Pośrednikowi reklamacje w związku z funkcjonowaniem Sklepu i korzystaniem z Usług. Reklamacje można zgłaszać  na adres poczty elektronicznej: sklep@badshop.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.
  2. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
  3. Pośrednik zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona. W przypadku braków w reklamacji Pośrednik wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.

XII. Gwarancje

  1. Towary mogą posiadać gwarancję producenta, Sprzedawcy lub importera.
  2. W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji oraz czasu na jaki została udzielona jest każdorazowo prezentowana w opisie Towaru na stronach internetowych Sklepu.

XIII. Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    1. jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży lub umowy o realizację Usługi pośrednictwa;
    2. jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu;
    3. może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej +48 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl;
    4. złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

XIV. Ochrona danych osobowych

Podane przez Klientów dane osobowe Pośrednik zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności, która stanowi Załącznik nr 2 do Regulaminu.

  1. Postanowienia końcowe
  1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej Sklepu Internetowego, a także do formularzy, logotypów należą do Pośrednika, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
  2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Pośrednikiem a Klientem, który jest Konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  3. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Pośrednikiem a Klientem, który jest Przedsiębiorcą zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Pośrednika.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy Ustawy o prawach Konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
  5. O wszelkich zmianach niniejszego Regulaminu każdy Klient zostanie poinformowany poprzez informacje na stronie głównej Sklepu Internetowego zawierającej zestawienie zmian i termin ich wejścia w życie. Klienci posiadający Konto zostaną dodatkowo poinformowani o zmianach wraz z ich zestawieniem na wskazany przez nich adres poczty elektronicznej. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia. W razie, gdy Klient posiadający Konto Klienta, nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Pośrednika w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Zawiadomienie Pośrednika o braku akceptacji nowej treści Regulaminu skutkuje rozwiązaniem Umowy.

 

back to top
Top

Koszyk

×