Polityka Zwrotów
Anulowanie zamówienia
Wszystkie zamówienia mogą być anulowane w terminie 12h od momentu złożenia jeżeli nie zostały jeszcze wysłane. Aby anulować lub zmienić zamówienie prosimy kontaktować się z nami w ciągu 12 godzin od zamówienia. Po anulowaniu zwrot kosztów nastąpi w terminie do 3 dni roboczych w zależności od metody płatności wybranej przez klienta.
Zwroty
- Przesyłkę można zwrócić w ciągu 14 dni od daty odebrania paczki.
- Aby rozpocząć proces zwrotu należy w ciągu 14 dni od daty odebrania paczki przesłać wiadomość na adres sklep@badshop.pl, w wiadomości proszę umieścić WYPEŁNIONY formularz zwrotu oraz zdjęcie zwracanego produktu.
- Koszty przesyłki ponosi klient, paczki pobraniowe nie będą odbierane.
- Klient jest zobligowany do zwrotu towaru do Sprzedawcy.
- W przypadku zwrotu kilku produktów należy je zwrócić na adresy magazynów z których zostały wysłane. Możliwe, że zwracając 2 produkty otrzymają Państwo 2 adresy do zwrotu, zwracając 3 otrzymają Państwo 3 adresy do zwrotu itp.
- Wszystkie (!) Zwroty należy dokonywać jedynie w formie przesyłki rejestrowanej, możliwej do śledzenia za pośrednictwem Poczty Polskiej.
- Zobowiązujemy się do zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania paczki przez sprzedawcę. Zwrot kosztów zostanie wykonany w taki sam sposób w jaki zostało opłacone zamówienie (przelew na bank – zwrot z banku, Przelew poprzez PayU – zwrot poprzez PayU).
- Zwroty produktów z kategorii Stroje kąpielowe i Bielizna możliwe są wyłącznie w oryginalnych opakowaniach w zapieczętowaną paczkę pocztową. Produkty służące do użytku osobistego, mogące mieć, zgodnie z ich przeznaczeniem, kontakt z naskórkiem, włosami lub wydzielinami organizmu, które zostały wypakowane z oryginalnego opakowania nie podlegają zwrotowi.
- Nie współpracujemy z zewnętrznymi serwisami typu „Wygodne Zwroty”, paczki wysłane za pośrednictwem takich serwisów nie zostaną odebrane.
Przed odesłaniem paczki prosimy o kontakt.
Przed zwrotem towaru prosimy o pobranie i wypełnienie formularza, który jest dostępny TUTAJ oraz prosimy o przesłanie go na adres email: sklep@badshop.pl wraz z zdjęciami zwracanego produktu (w formacie jpg). W odpowiedzi otrzymają Państwo adres do zwrotu towaru. Adres zostanie przesłany w terminie 7 dni roboczych.
Zwrot należy wysłać za pośrednictwem Poczty Polskiej prosto do sprzedawcy produktu w Chinach w terminie 5 dni. Po wysłaniu zwrotu należy przesłać potwierdzenie nadania na adres: sklep@badshop.pl w terminie NIE PÓŹNIEJSZYM niż 5 dni roboczych od daty otrzymania adresu zwrotnego.
W przypadku otrzymania etykiety do zwrotu proszę nadać paczkę u przewoźnika u od którego jest etykieta.
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za źle zaadresowane zwrot oraz nie przyjmuje zwrotów wysłanych bez wcześniejszego kontaktu mailowego.