Polityka Zwrotów
Anulowanie zamówienia
Wszystkie zamówienia mogą być anulowane jeżeli nie zostały jeszcze wysłane. Aby anulować lub zmienić zamówienie prosimy kontaktować się z nami w ciągu 12 godzin od zamówienia.
Zwroty
- Przesyłkę można zwrócić w ciągu 14 dni od daty odebrania paczki.
- Koszty przesyłki ponosi klient, paczki pobraniowe nie będą odbierane.
- Klient jest zobligowany do zwrotu towaru do Sprzedawcy.
- Wszystkie (!) Zwroty należy dokonywać jedynie w formie przesyłki rejestrowanej, możliwej do śledzenia za pośrednictwem Poczty Polskiej.
- Zobowiązujemy się do zwrotu pieniędzy w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania paczki przez sprzedawcę lub po otrzymaniu przez nas potwierdzenia nadania paczki.
Przed odesłaniem paczki prosimy o kontakt.
Przed zwrotem towaru prosimy o pobranie i wypełnienie formularza, który jest dostępny TUTAJ oraz prosimy o przesłanie go na adres email: sklep@badshop.pl wraz z zdjęciami zwracanego produktu. W odpowiedzi otrzymają Państwo adres do zwrotu towaru. Adres zostanie przesłany w terminie 7 dni roboczych.
Zwrot należy wysłać za pośrednictwem Poczty Polskiej prosto do sprzedawcy produktu w Chinach w terminie 5 dni roboczych. Po wysłaniu zwrotu należy przesłać potwierdzenie nadania na adres: sklep@badshop.pl w terminie NIE PÓŹNIEJSZYM niż 5 dni roboczych od daty otrzymania adresu zwrotnego.